Grad Trilj je Organizator, a Truristička zajednica grada Trilja Izvršni organizator manifestacije „Trilj Eko Festival 2023.“ (u daljnjem tekstu: Manifestacija) koja će se održavati u vremenu od –
14.07.-16.07.2023.
U okviru Manifestacije na lokaciji Gradskog Parka Trilj potrebno je u vremenu od petka 14. do nedjelje 16.07.2023. godine osigurati raznovrsnu ugostiteljsku ponudu eko jela i pića, te prigodnu prodaju eko trgovačke robe svih vrsta na drvenim kućicama, štandovima i drugim pokretnim i montažnim objektima;
- A) Površine, objekti i uvjeti zakupa
- GRADSKI PARK TRILJ
Radno vrijeme:
obavezno 18:00 do 24:00 h dozvoljeno 10:30 do 00:30 h
Oznake lokacija prema Shemi 1, namjena i početne cijene korištenja:
- Korištenje zemljišta u blizini pozornice, lijevo od pozornice A1
20 M 2 – ugostiteljska djelatnost, sve vrste alkoholnog i bezalkoholnog pića isključivo craft proizvodnje 2.000,00 eura + PDV
(vlastiti prodajni objekt korisnika, u obzir dolazi oldtimer vozilo + šank, ugostiteljska kupola (nikako šator), kontejner ili druga vrsta pokretnog objekta uz obavezno slanje fotografije uz ponudu (nikako šator)
- Korištenje zemljišta u blizini pozornice, desno od pozornice A2
20 M 2 – ugostiteljska djelatnost, sve vrste alkoholnog i bezalkoholnog pića isključivo craft proizvodnje
2.000,00 eura + PDV
(vlastiti prodajni objekt korisnika, u obzir dolazi oldtimer + šank, ugostiteljska kupola (nikako šator), kontejner ili druga vrsta pokretnog objekta uz obaveno slanje fotografije uz ponudu
- Drvena kućica za ugostiteljstvo 3,60 x 2,50 m + pult od 40 cm – A3 ugostiteljska djelatnost, street food eko hrana 1.500,00 eura + pdv
- 4. Drvena kućica za ugostiteljstvo 3,60 x 2,50 m + pult od 40 cm – A4 ugostiteljska djelatnost, street food eko hrana 500,00 eura + pdv
- 5. Drvena kućica za ugostiteljstvo 3,60 x 2,50 m + pult od 40 cm– A5 ugostiteljska djelatnost, street food eko hrana 500,00 eura + pdv
6.-15. Drveni štand za tendom 2,2 m i 1,2 m A6-A15 (10 pozicija)
Isključivo trgovačka djelatnost eko proizvoda svih vrsta 160,00 eura + pdv
- Vlastite pokretne naprave isključivo za trgovačku robu sa predznakom eko
(šatori isključeni)
(Pozicije na skici A16 +)
50,00 eura + pdv po m2 zakupa površine
(minimal zakup 4 m2 obavezan prilog fotografija prodajnog prostora)
Posebni uvjeti za Gradski park Trilj:
-svi korisnici drvenih kućica za ugostiteljstvo imaju mogućnost postavljanja do 6 jednakih barskih stolova bočno uz montažni objekt. Stolovi moraju biti nebrendirani ili biti brendirani materijalima nekog od sponzora Trilj Eko Festivala (popis sponzora na zahtjev u Grad Trilj) ili tvrtke korisnika a korisnici sa oldtimer vozilom imaju pravo na istureni šank u dužini vozila
(vozilo ne smije biti veće dućine od 6 m, obavezan prilog ponudi fotografija)
-svi korisnici koji u ponudi imaju piće moraju imati pića isključivo craft proizvodnje osim izvorske vode.
Ostali uvjeti za sve korisnike:
– osigurati ponudu istovjetnu ponudi iz natječaja isključivo eko proizvoda bilo koje vrste; ponuda mora biti dostupna za cijelo radno vrijeme i u sve dane Manifestacije, – raditi u radnom vremenu Manifestacije, – poštivati ekskluzivnost sponzora Manifestacije
– svi korisnici kojima je potrebna el. energija imat će osiguran priključak na objektu, a unutarnje priključke trošila si osiguravaju samostalno o vlastitom trošku, – svi korisnici montažnih objekata dužni su osigurati unutarnje osvjetljenje objekata i prigodno uređenje objekata uz poštivanje uputa izvršnih organizatora,
– ako Manifestacija bude otkazana prije samog početka, Turistička zajednica grada Trilja se obvezuje vratiti korisnicima cjelokupan iznos plaćenog iznosa u roku od 30 dana od dana donošenja Odluke o otkazivanju Manifestacije, – ako se Manifestacija otkaže nakon što je već započela, Turistička zajednica grada Trilja se obvezuje vratiti korisnicima iznos koji će se izračunati tako da se ukupni ponuđeni iznos podijeli s brojem dana Manifestacije, te dnevni iznos pomnoži s brojem otkazanih dana.
- C) Podnošenje ponuda
Obrazac pisane ponude za ugostiteljstvo mora sadržavati:
- – Naziv tvrtke, obrta ili fizičke osobe s OIB-om,
- – Kontakt podatke: adresa, e-mail, br. telefona i/ili mobitela,
- – Oznaku lokacije iz Sheme 1. za koju se podnosi ponuda,
- – Ponuđeni iznos korištenja izražen u eurima,
- – Presliku rješenja o upisu djelatnosti,
- – Detaljan opis ugostiteljske ponude (hrana – brza jela, slastice, piće),
- – Fotografiju kamiona za lokaciju Travnati plato uz „Zorin dom“
- – Ponude obavezno moraju biti pisane na računalu, sa svim traženim podacima i traženom
dokumentacijom.
Obrazac pisane ponude za vlastitu pokretnu napravu i štand mora sadržavati:
- – Naziv tvrtke, obrta, OPG-a OIB-om i sjedištem,
- – Rješenje o upisu u odgovarajući registar,
- – Kontakt podatke: ime i prezime, adresa, e-mail, broj dostupnog telefona i/ili mobitela,
- – Broj/oznaku lokacije iz Sheme 1. za koju se podnosi ponuda
- – Detaljan opis ponude (poželjno priložiti fotografije ponude),
- – Ponuđeni iznos korištenja izražen u eurima,
- – Iskazanu potrebu za priključak električne energije sa potrebnom snagom (u kW),
- – Dimenzije vlastite pokretne naprave i fotografiju iste,
- – Ponude obavezno moraju biti pisane na računalu sa svim traženim podacima i traženom
dokumentacijom.
- – Ponuda mora biti potpisana od strane ovlaštene osobe podnositelja
Ponude se podnose Izvršnom organizatoru, na adresu: TURISTIČKA ZAJEDNICA GRADA TRILJA, Kralja Tomislava 1a, 21240 Trilj. Ponude se šalju isključivo poštoma sa povratnicom sa naznakom; JAVNI NATJEČAJ ‘’TRILJ EKO FESTIVAL 2023“. do 07.srpnja 2023.
- D) Odabir, objava rezultata natječaja i ugovaranje
Neće se razmatrati nepravovremene i nepotpune ponude. Rezultati natječaja utvrdit će se do 10.srpnja 2023. godine, o čemu će ponuditelji biti obaviješteni na dostavljene kontakte isključivo elektroničkom poštom.
Rezultati natječaja objavljuju se na WEB stranici TZ Trilj i Grada Trilja.
Ugostitelj ili trgovac se može prijaviti za jednu ili više lokacija. Za svaku lokaciju mora biti napisana posebna ponuda, a dokumentacija se prilaže samo uz jednu ponudu. Ugostitelj ili trgovac koji je podnio zahtjev/prijavu za više lokacija, može biti odabran za jednu ili više lokacija ovisno o utvrđenim kriterijima odabira, te broju pristiglih ponuda.
Uz ispunjenje ostalih (propisanih) uvjeta iz natječaja, najpovoljniji je ponuditelj koji ponudi najveći iznos zakupnine za pojedinu lokaciju. Ukoliko pristignu dvije identične ponude, s istim iznosom ponuđene zakupnine ponuditelji će biti pozvani da u roku dva dana po primitku obavijesti elektroničkom poštom, u zatvorenoj omotnici dostave nadopunu ponude, kako bi se donijela odluka o najpovoljnijem ponuditelju.
Odluku o najpovoljnijim ponuditeljima temeljem kriterija utvrđenih ovim natječajem donosi Izvršni organizator. Odluka će se dostaviti odabranim ponuditeljima elektroničkom poštom u najkraćem mogućem roku, od dana otvaranja ponuda odnosno završetka natječaja, kojom će se pozvati odabrane ponuditelje – korisnik na sklapanje ugovora o korištenju s Turističkom zajednicom grada Trilja u roku 5 dana od dostave odluke o odabiru.
U slučaju da odabrani ponuditelj ne bi sklopio ugovor u roku 7 dana od dostave odluke o odabiru, konkretna lokacija ponuditi će se prvom narednom rangiranom ponuditelju, e-poštom ili telefonom, koji je dužan očitovati se isti dan o prihvaćanju lokacije i sklopiti ugovor o zakupu u roku 3 dana. Postupak se može ponavljati do zadnjeg ponuditelja za određenu lokaciju odnosno ugovaranja zakupa za lokaciju.
Žalba (prigovor) uložena na odluku o odabiru najpovoljnijih ponuditelja ne odgađa izvršenje odluke.
Izvršni organizator zadržava pravo poništiti dio natječaja ili cijeli natječaj ili ne odabrati ponudu bez odgovornosti prema sudionicima i bez posebnog obrazloženja odluke.
Ugovor o korištenju zaključuje se u pisanom obliku.
- E) Ugovorne obveze ponuditelja – zakupnika
- Korisnik je obvezan po pozivu uplatiti ponuđeni iznos zakupnine (sa uključenim PDV-om) prije zaključivanja ugovora u suprotnom se smatra da je odustao od sudjelovanja u natječaju odnosno zakupa,
- Korisnik ugovorom prihvaća sve uvjete navedene za pojedinu lokaciju/i ostale uvjete za sve zakupnike/,
- Korisnik je obvezan samostalno pribaviti sva potrebna odobrenja za obavljanje svoje djelatnosti, o svojem trošku,
- Korisnik je obvezan raditi u utvrđenom radnom vremenu manifestacije – vremenu koje je određeno za pojedinu lokaciju,
- Korisnik ne smije reklamirati djelatnosti drugih osoba osim vlastite tvrtke i/ili sponzora manifestacije,
- Korisnik je obvezan o vlastitom trošku održavati sigurnost, red i čistoću zakupljenog prostora/objekta.
- Korisnik javnu površinu ne smije dati drugom na korištenje niti se pravo korištenja može prenositi na druge osobe,
- Korisnik je dužan u/na zakupljenom objektu omogućiti postavljanje promotivnih materijala sponzora Manifestacije,
- Korisnici montažnih objekata dužni su o vlastitom trošku osigurati unutarnje osvjetljenje objekta i prigodno uređenje (dekoraciju) prema uputama Organizatora/Izvršnih organizatora,
- Korisnik samostalno i o vlastitom trošku osigurava priključenje trošila unutar objekta,
- Održavanje čistoće i čišćenje zakupljenog prostora, snosi korisnik, koji je dužan vratiti površinu u prvotno stanje i sanirati eventualnu štetu, zabavne naprave održavati čiste i uredne
- F) Komuniciranje
Sve dodatne informacije mogu se dobiti isključivo elektroničkim putem; upite slati na e-adresu:
dora@yem.hr
- G) Program manifestacije “ Trilj Eko Festival 2023. “
Program Manifestacije sa izvođačima i rasporedom događanja može se pratiti na mrežnim stranicama;
Ivan Bugarin dipl.ing.el.
Predsjednik Turističke zajednice grada Trilja
Dokumenti za preuzimanje: